האם יש פיקוח על החזרים כספיים מביטוח חו"ל עם IShield?

נוסעים לחו״ל? איזה כיף! לא משנה מה יעד הנסיעה שלכם או מה המטרה נסיעה לחו״ל היא תמיד הרפתקה נהדרת שמאפשרת לנו לחוות דברים חדשים, למלא מצברים ולהנות מהחיים. בין אם אתם נוסעים לחופשת בטן גב או מתכננים על ספורט אקסטרים כגון ספורט ימי או סקי – אתם חייבים להיות מבוטחים.

 

למה בכלל חשוב לרכוש ביטוח נסיעות?

ביטוח נסיעות הוא דבר חשוב לאין שיעור, שכן כשאתם שוהים בחו״ל הביטוחים הפעילים בארץ לא מכסים אתכם. כך שאם אתם נפצעים או חס וחלילה נפגעים בתאונה אתם חייבים ביטוח. הוצאות רפואיות במקרה של פציעה יכולות להאמיר לסכומים גדולים מאד ולכן חשוב מאד להיות מבוטחים. בנוסף אם אתם שוהים בחו״ל אתם, או אחד הילדים עלולים לחלות, גם כאן הביטוח חשוב מאד.

בגלל חוסר הכרות עם המערכת או רופאים מסוימים, הגיוני שתרצו ללכת לרופא פרטי והעלות כמובן תהיה בהתאם. אז כמובן שהעניין הבריאותי הוא הכי משמעותי אבל ביטוח טוב יקח בחשבון גם ביטול טיסות וביטוח חפצי ערך אם תרצו בכך. בקיצור ביטוח הוא עניין חשוב מאד ואין להקל בו ראש. יצאנו לבדוק מה אומר החוק והאם יש פיקוח על החזרים במקרה הצורך וחזרנו עם תשובות מעניינות.

ביטוח נסיעות לחו_ל

מה אומר החוק?

במדינת ישראל יש פיקוח על חברות הביטוח מה שעוזר למבוטחים להרגיש בידיים בטוחות ועליכם לדעת שבמידה ונעשה לכם עוול וחברת הביטוח לא מחזירה לכם את הכספים תוכלו לתבוע אותם. כמובן שתביעות ביטוח יכולות לקחת הרבה זמן, אנרגיה ומשאבים ולכן אנחנו ממליצים לבחור מלכתחילה בחברה גדולה, עתירת נסיון עם מוניטין מצוין כגון הפניקס ביטוח חול.

ביטוח עם IShield

אי שילד היא סוכנות ביטוח ותיקה ואמינה המתמחה במתן פתרונות ביטוח נסיעות מקיפים לטיולים מסוגים שונים, החל מחופשות קצרות ועד לנסיעות ארוכות. אי שילד מציעה חבילות ביטוח מותאמות למצבים רפואיים שונים כמו ביטוח כבודה, תאונות אישיות, ביטוח טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים, וכן כיסויים לתרמילאים, ספורט חורף, ביטולי טיסות, ספורט אתגרי ועוד, כאשר ישנה התמקדות בשירות לקוחות אישי ומקיף. Ishield מספקת מספר דרכים ללקוחות ליצור איתם קשר, כולל טלפון, WhatsApp ודואר אלקטרוני. מטרת החברה היא לפשט את תהליך רכישת ביטוח הנסיעות ולהבטיח שהלקוחות יקבלו את הכיסוי הטוב ביותר במחירים אטרקטיביים, כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות.

מה חשוב לדעת?

חברת הביטוח מחויבת לכלול את פרטי הביטוח בהסכם

הפוליסה של חברת הביטוח חייבת להיות מפורטת ולהציג את כל הפרטים. פרטים כגון מה כולל הביטוח ומה העלות המדויקת לכל מבוטח חייבים להיכלל בצורה גלויה ומפורטת בפוליסת הביטוח. חברת הביטוח מחויבת לתת לכם את כל הפרטים לפני התשלום.

 

פיקוח על החזרים

רכשתם ביטוח, אירע מקרה בחו״ל ואתם מבקשים החזרים? חברת הביטוח מחויבת להחזיר לכם את הכסף. במידה והם מסרבים לעשות כן, הם חשופים לתביעה. אך לפני תביעת החברה תוכלו קודם כל לדבר עם הנציגים המקצועיים ולפרט את סיפור המקרה שלכם. חברות טובות יעזרו לכם עם כל הפרטים ויסבירו לכם מה עליכם לעשות. דברו עם הפניקס ביטוח חול טלפון. וודאו שאתם מקבלים את כל המידע הרלוונטי על הפוליסה שהם מציעים לכם.

 

מסמכים והוכחות

אתם מחויבים לספק את כלל המסמכים הרפואיים שלכם, לרבות קבלות, סיכומי אשפוז ועוד. במידה ונפצעתם בחו״ל, גם אם אתם נמצאים בסערת נפש, וודאו שאתם אוספים את כל המידע. קחו את כל הפרטים של המוסדות שטיפלו בכל, למקרה שתצטרכו לשחזר קבלות או סיכומים רפואיים. כיתבו בעצמכם פירוט של המקרה. עשו זאת בסמוך למקרה כי אז הפרטים עוד טריים בראש. יכול להיות שתצטרכו את המידע הזה. אז סעו לחו״ל ותהנו מכל רגע! רכשו ביטוח נסיעות מעולה ואז תוכלו גם לטוס בראש שקט!

הראל ביטוח נסיעות טלפון

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו