כיצד עו"ד מקרקעין יעזור לך ברכישת דירה

כשאנחנו מבצעים מהלכים כאלה ואחרים בחיינו, אנחנו לפעמים לא מסוגלים לבצע אותם לבד. ככל שהדבר מורכב יותר, או רחוק יותר מהתחומים בהם אנו שולטים, אנחנו עשויים להתקשות בביצוע, ולעשות טעויות שעלולות להיות קריטיות. כאשר רוכשים דירה למשל, נדרשת בקיאות נרחבת בכל הקשור אל חוקי המקרקעין ולביצוע עסקאות נדל"ן. במאמר הבא נסביר כיצד עו"ד מקרקעין יעזור לכם ברכישת דירה.

 

עורך דין מקרקעין

אז מיהו עורך דין מקרקעין? תחום המקרקעין הופך לאחד התחומים העמוסים ביותר בפן הכלכלי והמשפטי במדינת ישראל. מקרקעין הוא הכינוי הרשמי לנכסים שאי אפשר להזיז אותם ממקום מושבם. הנכסים הללו יכולים להיות קרקעות חקלאיות, בנייני מגורים וגם דירות. עורך דין מקרקעין כמו עורך דין מאור לוי יוכל לסייע לכם בביצוע עסקאות מקרקעין, כמו רכישת דירה.

עורך דין מקרקעין מתמחה בתחומים השונים שקשורים למקרקעין. הוא לומד את החוקים השונים וצובר ניסיון בליווי עסקאות ובביצוע פעולות שונות, המאפשרות לכם לרכוש דירה בצורה הטובה ביותר, שמבטיחה את האינטרס שלכם ואת הביטחון שלכם.

 

מדוע הוא חשוב כאשר רוכשים דירה?

עורך דין מקרקעין חשוב מאוד ברכישת דירה, כבר מההתחלה. כשאתם עומדים לרכוש דירה, במקרים רבים אתם לא תדעו מי עומד מולכם. המוכר יכול להיות חביב ככל האפשר, אך בסופו של דבר האינטרס האישי שלו ושל מייצגו הוא זה שינחה אותו. לכן, אתם זקוקים גם לאיש מקצוע עם ידע רלוונטי שיוכל לעמוד על האינטרס שלכם ולברר שהדירה נרכשת בצורה בטוחה וחוקית. באמצעות ביצוע פעולות שונות, עורך הדין יוכל להבטיח זאת.

 

על שם מי רשומה הדירה?

למשל, פעולה שיבצע עורך הדין תהיה לברר על שם מי רשומה הדירה שאתם עומדים לרכוש. הוא יבצע את הפעולה הזאת על מנת שלא יתגלה בטעות שאתם עומדים לרכוש דירה שאינה רשומה על שמו של המוכר, דבר שעשוי לסבך אתכם.

 

בדיקת החוזה

עומדים לחתום על חוזה כאשר אתם רוכשים דירה? מדובר על מסמך משמעותי שיחייב אתכם מבחינה משפטית לאחר החתימה עליו. עורך הדין שלכם יוכל לעיין בחוזה ולראות שלא נפלו בו פגמים. כמו כן, הוא יראה שאין סעיפים שיוצרים בעייתיות מסוימת כלפיכם וכלפי הרצונות שלכם.

 

עזרה בכל הנוגע למיסוי

ישנם מקרים בהם רוכשי דירה נאלצים לשלם מס, הקרוי מס רכישה. מכיוון שמס הוא נגזרת באחוזים של מחיר הדירה, הדבר גורם להוצאה כספית משמעותית. עורך דין מקרקעין יוכל לסייע לכם בתשלום המס בצורה הנוחה ביותר עבורכם, או לברר על פטורים אפשריים והנחות.

 

סיוע מול הבנק

רוב האנשים במדינת ישראל רוכשים דירה באמצעות משכנתא – הלוואה גדולה לטווח ארוך מטעם הבנק. כדי שתקבלו את המשכנתא המשתלמת ביותר עבורכם, תוכלו לקבל סיוע מהידע של עורך דין מקרקעין, שבקיא בתנאים השונים שניתן להציע לכם.

עורך דין מקרקעין

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו