מה התפקיד של עו"ד בניסוח הבקשה לחדלות פירעון?

אחד הנושאים המדוברים ביותר בעת האחרונה ובכלל, הוא הקושי הכלכלי השורר במדינת ישראל. למעשה, כמות בלתי נתפסת של אזרחים אינם מצליחים לעמוד בהתחייבויות הכלכליות היומיומיות שלהם.

כמו כן, בחלק מהמקרים, חוסר היכולת לעמוד בהתחייבויות הפיננסיות מגיע למצב בו יש להגיע להסדרים מעוגנים לרבות חדלות פירעון. אז מה היא חדלות פירעון? איך מנסחים בקשה ואיך עורך דין קשור לכך? הישארו איתנו.

 

מה היא חדלות פירעון?

כדי להבין מה תפקידו של עורך דין בהקשר של ניסוח בקשה לחדלות פירעון, חשוב להבין תחילה מה היא בכלל חדלות פירעון. הציבור הרחב מכיר את המונח חדלות פירעון כפשיטת רגל, אך המונח המשפטי העדכני הוא חדלות פירעון. באופן כללי, חדלות פירעון מייצגת מצב בו אדם לא מסוגל לעמוד בהתחייבויות הכלכליות שלו כלפיי אלו שהוא חייב להם דבר מה.

במידה ואדם עומד בהגדרה הזאת, תחת תנאים מסוימים, הוא יכול להגיש בקשה לפתיחת הליך משפטי שבמסגרתו חלק מחובותיו יכוסו מתוך רצון לשקם ולתת אפשרו לפתיחת דף חדש. במידה ותרצו להיוועץ עם אנשי המקצוע המובילים בתחום, היכנסו לכאן –
origilatadv.co.il.

 

חדלות פירעון – זה טוב או רע?

חדלות פירעון עלולה להיתפס כמצב שרצוי להימנע ממנו עד כמה שניתן. שכן, כניסה להליך של חדלות פירעון מייצגת הכרה וסוג של הודאה בוסר היכולת עמוד בהתחייבות כספיות.

יחד עם זאת, חדלות פירעון יכולה להיות הדבר הטוב ביותר שניתן להעלות על הדעת בהינתן מצב קשה, בעזרת הסכם טוב ניתן להשיג דף חדש ואמיתי. באופן הזה, מתאפשרת יציאה לדרך חדשה בלי משקעי עבר ובלי מעמסות כלכליות ונפשיות כבדות.

 

מה תפקידו של עורך דין חדלות פירעון?

כאמור, כדי להגיש בקשה לחדלות פירעון ישנם מספר תנאי סף שיש לעמוד בהם. בנוסף, עולם חדלות הפירעון הוא עולם משפטי מסועף, מורכב וכזה שקשה להתמצות בו בלי ידע משפטי נרחב. עורך דין חדלות פירעון מקצועי יהיה כזה שיידע לנסח בשה חדה, מדויקת ומשכנעת. באופן הזה, הסיכוי שהבקשה תתקבל ובהתאם יושג הסכם חדלות פירעון אשר עונה על צרכיו של החייב גובר משמעותית.

כמו כן, במסגרת הליך חדלות הפירעון ישנם מספר שלבים מהותיים, במסגרתם החייב צריך לעמוד במספר התחייבויות. בשל ההיכרות הצמודה של עורך דין חדלות פירעון עם העולם הזה, הוא יידע להנחות את החייב באופן מדויק, כך שהוא יעמוד בתנאים שנפגעו באופן שלא יפגום בתהליך.

 

לסיכום – הקדימו תרופה למכה

כשזה מגיע להליך חדלות פירעון, עצם ההכרה בכך שאתם זקוקים לסיוע ולמעשה להכריז על עצמכם ככאלו שאינם יכולים לעמוד בהתחייבות היא המשימה הקשה ביותר. חשוב לזכור, רבים וטובים נקלעים למצבים כלכליים קשים, זה לא מגדיר אתכם ולא אומר עליכם כלום. כמו כן, החוק מעניק לכם נקודת יציאה מהמצב הקשה באמצעות חדלות פירעון, לכו על זה וצאו לדרך חדשה, בהצלחה!

פְּשִׁיטַת רֶגֶל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו