כך תשרדו הליך גישור גירושין

עד לאחרונה תהליך גירושין היה מתבצע באמצעות בתי המשפט, אולם כיום מופנים זוגות להליך של גישור גירושין. מה חשוב  ולדעת בנושא וכיצד תשרדו את התהליך? להלן הפרטים.

 

הליך גישור גירושין – מהו?

אם בעבר תהליך של פרידה וגירושין היה מתבצע באמצעות התערבות של בתי המשפט לענייני משפחה או בתי הדין הרבניים, כיום התהליך המקובל הוא הפנייה להליך גישור משפטי. בשנת 2016 נכנס לתוקף חוק הסדר התדיינות בסכסוכי משפחה אשר קובע כי כל הליך משפטי הנוגע לגירושין בין בני זוג צריך להתחיל בהליך של בקשה ליישוב סכסוך, באמצעות מגשר משפטי. מדובר בהליך אשר מאפשר לשני בני הזוג להגיע להסכמות במגוון סוגיות ליבה, החל מהסדרי ראייה ועד תשלום מזונות. אחוזי ההצלחה של ההליך גבוהים ולכן מדובר בהליך אפקטיבי אותו ניתן לבצע באמצעות מגשר משפטי מוסמך אשר יזמין אתכם למספר פגישות עד להגעה להסכמות. חשוב לציין בנקודה זו כי החל מהפגישה השנייה אתם זכאים לקבל ייצוג מטעם עורך דין, אולם על מנת שתוכלו לשרוד את התהליך חשוב לוודא כי שניכם מעוניינים להימנע מהתערבות של בית המשפט כמו גם מסוגלים לנהל שייח פתוח אשר במסגרתו תוכלו להגיע להסכמות אשר ימנעו הליך משפטי סבוך אשר עשוי לקחת שנים רבות. גישור מקצועי אשר מבוסס על הקשבה של בני הזוג כמו גם הבנה כי באמצעות התהליך ניתן לצאת לחיים חדשים כרווקים, ללא מטענים או כעסים אשר נלוו להליך הפרידה.

 

מה חשוב לדעת לגבי הליך גישור גירושין?

תהליך גישור גירושין אשר מתבצע באמצעות גישור גירושין בכפר סבא או ברחבי הארץ הוא הליך מומלץ אותו תוכלו לבצע בבחירה אישית שלכם, ולא מטעם הפנייה של בית המשפט. מדובר בהליך אשר יכול להתבצע בסדרה קצרה של מפגשים, ולאחר הגעה להסכמות ניתן להגיע עם הסכם גירושין חתום ע"י שני הצדדים אשר יוגש לפתחו של בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני אשר הם הגורם המוסמך לצורך אישור ההסכם. לאור העובדה כי מאז נכנס החוק לתוקף נסגרו תיקי גירושין ללא צורך בהתערבות מצד בית המשפט, ניתן לומר כי מדובר בהליך מוצלח אשר מגלם בחובו יתרונות.

 

הליך גישור גירושין – הדרך הטובה ביותר להתגרש

מטרת ההליך היא להביא אתכם לקבלת הסכם בעל תוקף משפטי אשר ילווה אתכם לכל אורך החיים, ולכן חשוב ואפילו הכרחי לאתר מכון גישור מוביל אשר ידע להעניק לכם את המעטפת המקצועית הטובה ביותר, החל מהפגישה הראשונה אשר מתבצעת בנוכחות שני הצדדים בלבד ועד להבנות בכל הקשור לסוגיות משמעותיות כמו חלוקת רכוש, זכויות ראייה, תשלום מזונות ועוד, ובכך להימנע מהליך פרידה וגירושין מייגע אשר גוזל לא רק כסף אלא גם משפיע לרעה עליכם ועל בני המשפחה המעורבים.

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו