מה צריך להביא בעת הגשת בקשה לגירושין בבית הדין הרבני?

לא פעם אנחנו שומעים על בני זוג שמגיעים בגפם אל בית הדין הרבני כדי להגיש בקשה לגירושין כשהם לא מביאים אתם את כל הדברים הדרושים. לאחרונה, ביקשו מאתנו מספר פעמים לכתוב מדריך מקיף בנושא שיעלה את המודעות ויאפשר לאלו שמגיעים להליך זה לקבל את כל המידע מראש.

שכן, מדובר במצב מורכב שמצריך הכנה מראש. בעקבות לחצים שהופעלו עלינו, החלטנו לכתוב את המדריך הזה שיאפשר לכל אחד ואחת מכם לדעת מה אתם צריכים להביא אתכם. הישארו אתנו ותגלו.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בהגשה של בקשה לגירושין בבית דין רבני. האנשים הללו, במידה ואתם תוהים, הגיעו אלינו לאחר שפרסמנו סקר ברשתות החברתיות וביקשנו מהם לציין בפנינו את הדברים שהם הביאו בעת הגשה של בקשה לגירושין בבית דין רבני. מדובר במעל ל- 40 אנשים שעברו הליך גירושין בשנים האחרונות והם יודעים טוב מאוד מה עליכם להביא. אז תקראו את השורות הבאות בעיון רב ותכינו את כל הדברים הללו מספיק זמן מראש.

 

הדבר ה – 1 שצריך להביא בעת הגשת בקשה לגירושין בבית הדין הרבני: את בן או בת הזוג

יכול להיות שעבורכם הדבר נשמע ברור מאליו, אבל מתברר שיש אנשים שמגיעים אל בית הדין הרבני במטרה להגיש בקשה להליך גירושין כשהם מגיעים בגפם. כלומר, רק אחד מבני הזוג מגיע. מדובר בעניין שראוי להימנע ממנו. שכן, לא יקבלו אתכם במקום. הרי שני בני הזוג צריכים להיות נוכחים. אם אתם מתכננים להגיש בקשה כנסו לכאן לפתיחת תיק גירושין ותזכירו אחד לשנייה להגיע במועד שנקבע אל בית הדין.

 

הדבר ה – 2 שצריך להביא בעת הגשת בקשה לגירושין בבית הדין הרבני: עורך דין

עדיף שתגיעו אל בית הדין הרבני כשאתם מלווים בעורך דין שמבין בתחום דיני משפחה. שכן, אתם עשויים למצוא את עצמכם בסיטואציה חדשה שאינכם מכירים, ואתם רוצים להיות בטוחים שניצב לצידכם שליווה אנשים כמוכם מספר רב של פעמים. כך שהוא ידע להגיד לכם בדיוק מה עליכם לעשות בכל שלב.

 

שימו לב שאתם בוחרים בעורך דין מומלץ

ראוי לציין כי לא מעט מהגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שחשוב לבדוק שאתם בוחרים בעורך דין מומלץ לדיני משפחה. כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% שמדובר בעורך דין שעונה על קריטריון זה, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולחפש חוות דעת אודותיו בפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

 

לסיום

כעת ידועים לכם 2 הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים להביא אתכם בעת הגשת בקשה לגירושין בבית דין רבני. כך שנותר לכם רק לכתוב לעצמכם תזכורת מראש וליישם את הבאת הדברים הללו. שיהיה בהצלחה!

בית הדין הרבני

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו