איך להתגבר עם הקשיים שבמציאת דירה במרכז הארץ

פעמים רבות נשמע המונח "בועת נדל"ן".

ברשתות הטלוויזיה, תחנות הרדיו, בכל מדיה אפשרית, תמיד ידברו על מחירי הדיור, מחירי הדירות וכמה שמחירי הנכסים עוילם בכל עיר כאילו היא בועה

בפני עצמה שמחכה להתפוצץ.

הקושי הגדול ביותר כיום הוא למצוא דירות באזור המרכז וגוש דן.

הסיבה לכך היא מאוד פשוטה – היצע נמוך במחירים נמוכים והיצע גבוה מדי במחירים שהם ממש לא לכל כיס.

אז איך עושים את זה? איך בכל זאת מתגברים על הקושי במציאת נדל"ן במרכז הארץ?

 

השוואת מחירים

מחיר הדירות במרכז הארץ גבוה פי כמה ממחירי  הדירות במקומות הסובבים, בטח ובטח בפריפריה. כדי להתגבר על קושי המחיר, ולבוא מוכנים עם מידע וכלים למיקוח על המחיר, חשוב לבצע השוואת מחירים באתרים השונים, גם בהווה וגם בעבר: כמה עולה כנס שעומד כרגע למכירה במקום בו אתם מעוניינים לקנות? כמה עלה נכס במקום בו אתם מעוניינים לקנות? הבנת קנה המידה תעזור לכם, קונים עתידיים במיקוח על המחיר והעמדת המוכר במקומו אם המחיר גבוה מדי או לא פרופורציונלי למה שמוצע.

 

חוות דעת מקצועית

במקרים רבים, אתם כקונים פרטיים לא תוכלו להשיג את כל המידע הנדרש על הכנס ובטח שלא את תמונת המצב המלאה וכלל הגורמים משפיעים על המחיר. כמות הבדיקות והמידע שנוכל להשיג ולהשוות היא מוגבלת. כפרט, הדרך הטובה ביותר להמשיך לנתב את בחירת הנכס שלכם לרכישה על הצד הטוב ביותר הוא להיוועץ עם מומחים בתחום הנדל"ן. אפילו אז, רצוי לא להסתכל במרכז של מרכז הארץ, אלא לצאת ממנו ולחפש מומחים בטבעת החיצונית של תל אביב – יפו. רק מי שחושב מחוץ למסגרת – יכול לראות את התמונה המלאה. מתווכים ברמת גן, למשל, יוכלו לתת לכם תמונת מצב מלאה על העיר ולהציג לכם השוואת מחירים בין תל אביב לרמת גן ולערים נוספות באזור. קבלת פרופורציה היא בלתי נמנעת וכמות האפשרויות שתפתח בפניכם אז היא גדולה מאוד.

 

מפה לאוזן

כוחה של הרשת החברתית, גם הווירטואלית וגם רשת החברים והמכרים שלנו ברחבי הארץ תבוא לעזרכם ותעזור לכם רבות במציאת נכסים לרכישה במרכז הארץ. מקבוצות מרובות משתתפים ועד אחרון החברים שגר באחד הישובים בקרבת נתב"ג וכביש 40, יוכל לזרום אליכם מידע פנימי, מחירים, חוות דעת של המקומיים ועוד שפע של נתונים שיסייעו לכם לשכלל את החלטתכם.

 

המרכז – לא רק גוש דן

לא משנה מהי הסיבה שלכבודה אתם מחפשים דירה. כיום, גם אזורי הפיתוח מחוץ לגוש דן עוברים תנופת פיתוח בתשתיות ובקרקעות ומחירי הנדל"ן ברוב מחירי הארץ צפויים לעלות, וגם דירות להשקעה צפויות להניב תשואה גבוהה יותר. כעת זה עניין של השוואה והחלטה – מה תעדיפו? לשבת על הגדר או ליזום מהלך?

 

קניית בית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו