מה החוק אומר על מעשנות בשרים במרפסות?

יש לכם מרפסת ומעוניינים לנצל אותה למעשנת בשרים? פוחדים שהשכנים יתלוננו ותקבלו קנס? כדאי שתדעו את כל החוקים בנושא על מנת שתימנעו מקבלת קנס ותוכלו ליהנות מהמרפסת שלכם בדיוק כמו שאתם רוצים.

 

למה דווקא מעשנת בשרים?

מעשנת בשרים היא הדרך הטובה ביותר לעשות את הבשר שלכם. אומנם התהליך במעשנת יכול לקח זמן אבל מדובר בצורת בישול בשר איכותית ביותר.

במעשנת הבשר נצלה לאורך זמן ארוך באמצעות פליטת עשן חם על ידי המכשיר. הבישול הארוך של הבשר הופך אותו לעשיר יותר בטעמים וכן לרך יותר.

כך תוכלו להכין בשרים שומניים ברמת עשייה שאינה גבוהה אך עדיין יהיו רכים ונימוכים בפה. אז אם אתם רוצים להתפנק ולפנק את החברים שלכם, כדאי שתבחרו במעשנת בשרים שתעזור לכם לבשל את ארוחת הבשרים הטובה ביותר.

אם תרצו לראות אילו מעשנות בשרים קיימות, תוכלו למצוא מגוון רחב של מעשנות בשרים באתר – BBQ.

 

האם מותר או אסור בחוק?

לפי החוק מותר להחזיק מעשנת במרפסת וכן לעשות בה שימוש. יחד עם זאת, חשוב להקפיד שכאשר אתם משתמשים במעשנת אינכם מרעישים לשכנים באופן המפריע להם.

לפי חוק איסור הרעש, אין להרעיש בין השעות 14:00-16:00 שהן שעות המנוחה, ומהשעה 23:00 ועד 06:00 למחרת.

בנוסף, חשוב להקפיד שהעשן הנפלט מהמעשנת אינו מפריע ומגיע לשכנים, היות והדבר אסור. כל עוד השכנים שלכם לא ניזוקים מהמעשנת, השימוש בה חוקי לחלוטין.

 

התחשבו בשכנים שלכם

כאמור השימוש במעשנת בשרים במרפסת שלכם הוא מותר לחלוטין על פי חוק. החוק למעשה מגביל אתכם בכל הקשור בגרימת נזק לשכנים שלכם או בנוגע להרעשה בשעות אסורות.

יחד עם זאת, כדאי כן להתחשב בשכנים שלכם על מנת להיות נחמדים ולהימנע מסכסוכים. כדאי לחשוב האם ניתן למקם את המעשנת באזור בו יש כמה שפחות סיכוי שהעשן יגיע לשכנים.

תוכלו גם למקם מאוורר ליד המעשנת בזמן שאתם מעשנים את הבשר שלכם, כך שירחיק את העשן ככל הניתן.

כמובן שגם כאשר מדובר בשעות בהן מותר להרעיש, כדאי כן להתחשב בשכנים ולא להגזים, ואף ניתן לתת להם התראה במיוחד אם יש להם ילדים קטנים שאמורים לישון בשעות האלה.

 

מעשנים בשרים? הזמינו את השכנים

אם אתם ממש רוצים להיות נחמדים לשכנים שלכם תוכלו להזמין אותם כשאתם מעשנים את הבשרים. המעשנת תפיץ ריחות נעימים שיגרו את כולם, ואתם תוכלו לערוך ערב חברתי ונעים ביחד עם השכנים שלכם ולפנק אותם בבשרים איכותיים וטעימים.

המעשנת לא רק שלא תהפוך למטרד, אלא גם לגורם שיחבר אתכם ביחד עם האנשים שגרים הכי קרוב אליכם. כי אין דרך טובה יותר לחבר בין אנשים מאשר ארוחת בשרים איכותית וטעימה המופקת ממעשנת בשרים ברמה הגבוהה ביותר.

חוק העישון

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו