מהם השלבים לרכישת ביטוח רכב אונליין

כיום חברות המשווקות ביטוח רכב אונליין מאפשרות לרכוש פוליסת ביטוח באופן מהיר ופשוט.

בפלטפורמה הדיגיטלית ניתן במספר שלבים לגביהם נרחיב במאמר זה, להכניס את כל הנתונים הרלוונטיים ולקבל הצעת מחיר, אותה ניתן להשוות מול

החברות האחרות ולבצע רכישה אונליין.

ניתן לקבל אונליין הצעה לפוליסה מלאה הכוללת גם כיסוי צד ג', פוליסת חובה ומקיף או פוליסת חובה בלבד בהתאם לנתונים שהוכנסו.

 

הכנסת הנתונים לפלטפורמה

השלב הראשון ברכישת ביטוח רכב אונליין הוא להיכנס לאתרים הרלוונטיים של החברות אשר מספקות את השירות. השלב השני דורש הכנסה של מגוון נתונים הדרושים לצורך חישוב ההצעה. יש לציין את המגדר והגיל של הנהג העיקרי. הסיבה שנתונים אלו נדרשים נובע מהאופן בו קביעת המחיר של כל פוליסת ביטוח רכב אונליין נעשית בהתאם לרמת הסיכון הסטטיסטית.

בשלב הכנסת הנתונים יש צורך להכניס פרטים לגבי וותק הנסיעה על הכביש של הנהג העיקרי ונהגים נוספים, במידה ויהיו כאלה. נתונים אלו גם כן קריטיים לצורך קביעת גובה הפרמיה לכל סוג ביטוח הרכב, בהתאם לרמת הסיכון הסטטיסטית של הנהגים והסיכויים הסטטיסטיים למעורבותם העתידית באירועים אשר יפעילו את פוליסת הביטוח.

 

סוג רכב ושנת ייצור

השלב השלישי ברכישת ביטח רכב אונליין הוא הזנת נתוני הרכב עבורו מיועדת הפוליסה. המידע לגבי סוג הרכב ושנת ייצורו מאפשרת לגוף המבטח לקבל מידע רלוונטי לגבי רמת האבזור והבטיחות של הרכב. הדבר חשוב, הן לצורך הערכת הסיכויים לאירועים ביטוחים והן לצורך קביעת עלות הכיסויים לנזקים במקרה של תאונה ומחירי ההשתתפות העצמית בפוליסה.

 

היסטוריית תביעות

השלב הרביעי הוא מידע היסטורי מבחינה ביטוחית הנדרש אף הוא להערכת רמת הסיכון ומחיר הפוליסה תואם. מדובר על מצב הרצף הביטוחי, היסטוריית סירוב, מקרי תביעות גוף או רכוש בשנים האחרונות והיסטוריה של שלילת רישיון. בשלב זה יש גם לפרט את מספר הק"מ שהרכב על הכביש בשנה, כאשר ככל שהרכב בשימוש נרחב יותר הסיכוי לתאונה עולה והפרמיה תעלה.

 

הצעות לכיסויים שונים

בשלב החמישי והאחרון מוצג בפני הגולש בהתאם למידע שהוזן, הצעת מחיר הן לביטוח חובה בלבד והן למקיף וחובה או צד ג'. לאחר ביצוע הרכישה אונליין נשלחים למבוטח הסכמי הביטוח המפורטים, לרבות פירוט הכיסויים לכל האירועים השונים ומחיר ההשתתפות העצמית בכל מקרה. במידת הצורך הגוף המבטח יוצר קשר עם מזמין הפוליסה להשלמת פרטים חסרים.

 

הוזלת עלויות הביטוח ברכישה אונליין

לסיכום הנושא, רכישת בטיוח אונליין נעשית בשלבים מובנים שתוארו במאמר. הפלטפורמה הדיגיטלית מאפשרת להוציא מתווכים שונים מהליך רכישת הביטוח ולחברות המבטחות להציע ללקוחות אונליין מחירים אטרקטיביים ושירות יעיל ומהיר שחוסך זמן יקר הן לצרכן והן לחברה. השוואת מחירי ביטוח רכב זמינה תמיד וכל אחד כיום יכול בקלות להוזיל את הביטוח למינימום.

רכב משפחתי

 

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו