מהי הענישה על נהיגה במהירות מופרזת?

בתקופה האחרונה ענו עדים לשיח ער שנוגע לענישה על כללים שנוגעים לנהיגה בכבישי הארץ. הדבר בא לידי ביטוי בעקבות סדרת כתבות שיצאה באחד מערוצי החדשות הגדולים והמוכרים. אם נחשפתם לסדרה זו, אתם וודאי יודעים שחסרים שם פרטים שמעניינים את מרבית תושבי מדינת ישראל. כדי להשלים את הפערים, יצאנו בסדרת מדריכים שתציג את כל המידע החסר. מדריך זה הוא ה – 3 במספר והוא יעסוק בענישה על נהיגה במהירות מופרזת.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

במרבית המקרים אנו כותבים את המדריכים שלנו תוך הסתמכות על מאמרים וספרים. אבל הפעם, בחרנו להסתייע בגורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על חוקי התעבורה. מדובר באזרחים, כמונו כמוכם שעברו לא מזמן על חוקי התעבורה. כדי שנוכל להגיע אל אלו שנהגו במהירות מופרזת, היינו צריכים לפרסם סקר אנונימי ברחבי הרשת ולבקש מאנשים לציין בפנינו את הענישה בתחום. קיבלנו לא מעט מידע מגורמים חיצוניים בנושא וזו ההזדמנות להודות לכל מי שסייע. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להעלות את המודעות בתחום.

 

הענישה על מהירות מופרזת – רקע

יכול להיות שגם אתם, כמונו, סברתם שהענישה על מהירות מופרזת היא קבועה. אך התברר לנו כי מדובר בענישה משתנה בהתאם לגובה המהירות. כך שבעצם, אתם צריכים לבדוק מהי המהירות שנסעתם מעל המותר. אם למשל נסעתם עד 25 קמ"ש מעל המהירות שמותרת בהתאם לחוק, אתם צפויים לשלם קנס של כ – 250 ₪. אם עברתם את המהירות בין 26 ל – 40 קמ"ש, אתם צפויים לקבל קנס על סך 750 ₪ גם 8 נקודות תעבורה.

 

עברתם את ה – 41 קמ"ש? דעו שיש על כך ענישה חמורה

שימו לב, אם נסעתם מעל למהירות של 41 קמ"ש בהתאם למהירות המותרת ונתפסתם על ידי שוטר, אתם צפויים לקבל הזמנה לכתב אישום וזימון לבי המשפט לענייני תעבורה. מצב שכזה עלול להביא בסופו של דבר לשלילה של הרישיון שלכם לתקופה של שנה לפחות ועד 3 שנים. אז כדאי מאוד שתימנעו ממצב שכזה.

 

כדאי להימנע מנהיגה במהירות מופרזת

חשוב מאוד שתמנעו מנהיגה במהירות מופרזת. שכן, מלבד העובדה שיוטל עליכם קנס כספי גבוה ונקודות תעבורה, אתם גם עשויים לפגוע בעצמכם, בקרובים אליכם או באנשים אקראיים שנמצאים בסביבת הרכב שלכם. אם בכל זאת נהגתם במהירות מעל המותרת ונתפסתם, כדאי שתפנו אל עורך דין מומלץ בתחום התעבורה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • בעל המלצות חמות מטעם לקוחות קודמים
  • אמפטי ואדיב

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהי הענישה על נהיגה במהירות מופרזת. מאחלים לכם שתנהגו בדרכים ישרות, במהירות בהתאם לחוק ותשמרו על עצמכם וכל האנשים שנמצאים מסביבכם. נסיעה טובה!

עונש על מהירות מופרזת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו