איך לבחור עורך דין משפחה – המדריך המקוצר

אנחנו חיים בעולם בו לכל אדם יש מומחיות. בעבר אנשים היו גם ציידים וגם בעלי מקצוע, גם אמנים וגם רופאים. כיום לכל אדם יש התמחות משלו ולא יעלה על הדעת שאדם מן היישוב יתקין מערכת חשמל, יתקן את האוטו שלו, יטפל בחולים או יעבור על דוחות כספיים אלא אם כן יש לו התמחות בסוג עבודה זה. זה נכון גם כאשר אנו מדברים על משפטנים, עורכי דין מחזיקים במומחיות של טיפול בסכסוכים משפטיים וזה אומר כי לא כל אחד יכול לטפל במחלוקות משפטיות. אם התפתח ריב במשפחה שלכם אתם צריכים לפנות אל עורך דין משפחה אשר ילווה אתכם בהליך. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לבחון את הניסיון של העורך דין מכיוון שיש לו השפעה דרמטית על הידע שלו ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

 

נסו לקרוא פסקי דין בהם העורך דין היה מעורב

אך ניסיון הוא לא הדבר היחיד שחשוב ויש לבחון האם לעורך דין יש ניסיון בתחום גישור והאם הוא יכול להיות מגשרי גירושין בכדי לפתור סכסוך גירושין בצורה יפה ונאותה. עוד דבר שכדאי לעשות לפני שבוחרים עורך דין אשר ייצג אתכם בהליך של גישור או בהליך משפטי אחר זה לבחון פסקי דין קודמים שהעורך דין היה מעורב בהם. אתם יכולים לבקש מן העורך דין שישלח לכם פסקי דין אלו (תוך השחרה של פרטי התובעים או הנתבעים)  וכך לדעת האם העורך דין הוא ברמה גבוהה או לא.

 

דברו עם העורך דין על האסטרטגיה המשפטית ועל הטקטיקה המשפטית

אם אתם מחליטים לפנות אל מגשר אתם חייבים לוודא כי הוא עשה פרקטיקום במשפחה ועבר הכשרה מקיפה בתחום זה. לצד זאת היה ואתם הולכים לעורך דין ולא למגשר אתם חייבים לוודא כי העורך דין מבין הן בטקטיקה משפטית והן באסטרטגיה משפטית. העורך דין צריך לנהל את התיק בחכמה ואסור להתפשר על נושא זה. ככל שהעורך דין יהיה יותר מומחה בתחום המשפטי כך ההגנה שלו עליכם תהיה יותר טובה ולכן בהתחלה אתם חייבים להבין מן העורך דין כיצד הוא ינהל את התיק הן מבחינה טקטית והן מבחינה אסטרטגית וזאת בכדי להבטיח כי תזכו להגנה הטובה ביותר שיש בתחום המשפחה.

 

וודאו כי העורך דין נמצא באותו ראש כמו שלכם

עוד נקודה שיש לתת עליה על הדעת היא העובדה שלהבדיל ממה שאנו קוראים לו מגשרי גירושין בתחום המשפט יש לוודא כי העורך דין נמצא באותו ראש כמו שלכם. אם אתם מחליטים ללכת על קו תקיף אזי העורך דין צריך לייצג אתכם באותה דרך. אם אתם מחליטים להיות ותרנים העורך דין צריך לייצג אתכם על פי קו זה ולא להיות תקיף ואגרסיבי.

 

ספרים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו