5 תכונות שחייבות להיות לעורך דין צוואות וירושות

העבודה של עורך דין צוואות וירושות היא אחת המשמעותיות. לכל אדם יש את הזכות להוריש את נכסיו ליורשים שהוא מוצא אותם כראויים ביותר. בסופו של דבר מדובר על הכסף של המוריש, שעל השגתו וצבירתו עמל במהלך חייו.

לרוב הוא ירצה לוודא שהנכסים שלו יגיעו לילדיו, מתוך רגש הורי חם ודואג. עורך הדין צריך לעזור לו לנסח את הצוואה בצורה הטובה ביותר, כך שמערכת החוק תוכל לעשות את חלקה בצורה נאמנה ולדאוג לצדק. במאמר זה נציג 5 תכונות שחייבות להיות לעורך דיו צוואות וירושות

 

אדם אמין

עורך דין צוואות וירושות צריך להיות בראש ובראשונה אדם אמין. מופקדת בידיו אחריות גדולה לדאוג שהרכוש של אדם יעבור לקרובים אליו בצורה תקנית. זה צריך להיות עורך דין עם תעודה ואתם יכולים לבקש ולראות את התעודה שלו.

אל תתפשרו על אדם שאתם לא סומכים עליו או על אדם שלא נראה לכם אמין. כאמור, זה כסף עליו עבדתם במהלך כל חייכם, ויש לכם את הזכות לדאוג לכך שהוא יועבר למי שתרצו. לא הייתם רוצים להסתבך עם עורך דין לא אמין, ואז להיות בלחץ שמא הכסף שלכם יגיע לידיים הלא נכונות.

 

אדם עם רקורד מוכח

עורך דין צוואות וירושות צריך להיות אדם שיש לו רקע מוכח בתחום. אם מדובר על כתיבת צוואה, יש לבחור בעורך דין שידוע שהצוואות שהוא לקח חלק בניסוחן אכן מולאו בצורה המדויקת ביותר. בנוסף, אם אתם רוצים להגיש התנגדות לצוואה, ניתן לברר את הרקורד של עורך הדין ואת שיעור ההצלחה שלו בהתנגדות לצוואה.

אתם תרצו להעסיק עורך דין שאתם יודעים שיעשה הכל למענכם כלקוחות שלו, ועל מנת להצליח במשפט. בכתובת https://guykamri-law.co.il אפשר להגיע לעורך דין מוכח ואמין שאפשר לסמוך עליו בתחום הצוואות והירושות.

 

אדם יצירתי

כתיבת צוואה יכולה להיות דבר מסובך. זה קורה בעיקר כאשר מדובר על אדם שרוצה לכתוב צוואה ויש לו הרבה נכסים אותם צריך לחלק בין יורשים. לעיתים כמות היורשים היא גדולה ואנחנו רוצים לוודא שכל אחד יקבל את החלק הראוי לו מתוך העיזבון שנשאיר אחרי לכתנו. זאת יכולה להיות משימה בכלל לא פשוטה למצוא את הפתרונות הללו ולנסח אותם בצורה ברורה מבחינה משפטית.

 

אדם שחשוב לו הצדק

עורך דין צוואות וירושות, כמו כל עורך דין, צריך להיות אדם שמונע מתוך תחושת צדק. הרי אין דבר יותר צודק מכך שהכסף והנכסים שעמלתם רבות למען השגתם, יגיעו לידיהם של אנשים שאתם רואים כראויים, אנשים שאתם אוהבים.

 

איש מקצוע

עורך דין צוואות וירושות צריך להיות אדם שמקדיש את עצמו למען המקצוע. זה צריך להיות אדם עם ידע רב בתחום שמכיר את פסקי הדין והחוקים, ויש לו כבר ניסיון במערכת.

עורך דין צוואות וירושה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו