הוגשה נגדכם תביעה? האם יש חוק המחייב לפנות לחברת ייעוץ?

ניהול נכון ומיטבי של העסק שלנו מחייב תכנון אסטרטגיה עסקית מוקפדת לטווח הרחוק, במטרה לשמור על יציבות ועסק ואף להביא לצמיחה כלכלית, אחרת, הדרך לקריסה כלכלית יכולה להיות מהירה. במקרה ונקלעתם לסיטואציה כזו, בה ניהול לקוי הוביל לצבירת חובות ואף תביעה נגדכם, האם קיים חוק המחייב אתכם לפנות לייעוץ?

 

לנהל את העסק באופן הכי מוצלח

להיות בעל עסק בכלל זהו עסק לא פשוט, ובפרט בישראל. הבירוקרטיה הרבה והמיסים הגבוהים, הם רק חלק מהאתגרים העומדים בפני כל בעל עסק, המשקיע את מיטב זמנו ומירב כספו בעסק, במטרה להתפרנס בכבוד.

לצד אתגרים אלו, כדי לשמור על יציבות העסק ואף להביא למצב בו הוא פורח ומתפתח, על בעל העסק לנהל אותו ביעילות ובתבונה, תוך הצבת יעדים ומטרות בפרקי זמן משתנים, אחרת, הדרך למשבר כלכלי ואף מצב של הגשת תביעות נגדכם, היא קצרה. ניהול מוצלח מתחיל באימוץ אסטרטגיה עסקית לטווח הארוך, כשחשוב ואף מומלץ לבצע זאת מול חברת ייעוץ אסטרטגי מובילה.

 

מהי חברת ייעוץ אסטרטגי?

אסטרטגיה עסקית היא למעשה האופן בו העסק פועל על כל רבדיו, כאשר תכנון אסטרטגיה זו צריכה להתייחס לאלמנטים עיקריים כמו מטרת העסק, החזון העסקי, קהל היעד, השווקים המיועדים ועוד. בהתאם לניתוח אלמנטים אלו, ניתן לקבוע את המהלכים והצעדים שעל העסק לבצע בכדי לעמוד ביעדים הללו.

באמצעות חברת ייעוץ עסקי מקצועית ומנוסה, תוכלו לבצע ניתוחים אלו בצורה פרטנית ומעמיקה ולקבל נקודת מבט חדשה על העסק שלכם, שבסופו של דבר תגרום לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בדרך לניהול מוצלח יותר, יציאה מהחובות ואף צמיחה כלכלית.

 

אלו הליכים משפטיים מאפשרים את שיקומו הכלכלי של העסק?

כאמור, החלום על עסק רווחי ומוצלח אינו תמיד מתממש כצפוי, ובין אם מדובר בניהול לקוי ובין אם בסיבות אחרות, ללא אסטרטגיית הייעוץ החשובה, אנחנו יכולים למצוא את עצמנו בקלות במצב בו שיעורי המכירות נמוכים באופן משמעותי מהמצופה, העובדים אינם מספקים את התפוקה הרצויה ובמקרה הגרוע ביותר – צבירת חובות והגעה לכדי תביעות המוגשות נגדנו.

הגעה למצב בו מוגשות נגדכם תביעות בגין צבירת חובות של העסק, עלולה להביא להידרדרות כלכלית ונקודת אל – חזור, ובמקרי קיצון אף פגיעה בבריאות הגוף והנפש. אך חשוב לדעת, כי החוק בישראל דווקא מעודד הליכי שיקום כלכליים לבעלי עסק, באמצעות הליכים משפטיים כמו הסדר חובות, פשיטת רגל, איחוד תיקים בהוצאה לפועל ועוד.

 

האם יש חוק המחייב פנייה לחברת ייעוץ?

ראינו אם כן כי החוק מציע מגוון אפשרויות ופתרונות לעסק שנקלע למשבר כלכלי, במטרה להביא לשיקומו ולהימנע מקריסה כלכלית. אמנם אין חוק המחייב פנייה לחברת ייעוץ, אך מכיוון שחלק מהפתרונות המשפטיים הללו כרוכים במחיקת חלק מהחובות, בית המשפט יבקש לעיתים חוות דעת כלכלית של חברת ייעוץ מקצועית, בכדי לוודא שהעסק פועל לשיקום ולא רק לבריחה מהחובות.

 

פטיש של שופט ו-2 ספרים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו